◦ Modulul 1: Mediul de afaceri internațional
▪ Firma și managementul bazate pe cunoștințe în contextul globalizării (anul 1, semestrul 1)
▪ Economie mondială (anul 1, semestrul 1)
▪ Fundamentele Uniunii Europene (anul 1, semestrul 1)
▪ Comunicarea în afaceri în context Internațional (anul 1, semestrul 1)
◦ Modulul 2: Funcțiunile firmei în activitatea internațională
▪ Strategia firmei internaționale (anul 1, semestrul 2)
▪ Contabilitate internațională (anul 1, semestrul 2)
▪ Finanțarea afacerilor internaționale (anul 1, semestrul 2)
▪ Resurse umane internaționale (anul 1, semestrul 2)
◦ Modulul 3: Management și marketing internațional
▪ Management antreprenorial internațional (anul 1, semestrul 2)
▪ Managementul proiectelor internaționale (anul 2, semestrul 1)
▪ Cercetări de marketing internațional (anul 2, semestrul 1)
▪ Etica afacerilor internaționale (anul 2, semestrul 1)
▪ Marketing internațional și euro-marketing (anul 2, semestrul 1)
◦ Modulul 4: Simulare și disertație
▪ Simulare de management și marketing internațional (anul 2, semestrul 2)
▪ Seminar științific – Metodologia cercetării (anul 2, semestrul 2)
▪ Etică și integritate academică (anul 2, semestrul 2)
▪ Practică de specialitate (anul 2, semestrul 2)
▪ Stagiu pentru elaborarea lucrării de disertație (anul 2, semestrul 2)
◦ Limba engleză (3 semestre): Engleza 1, Engleza 2, Engleza 3.
